Witamy na stronach Spółdzielni Mieszkaniowej "Osiedle Wilanów”"

Jest nam bardzo miło powitać Państwa na stronie internetowej Spółdzielni Osiedle Wilanów. Gorąco zachęcamy do częstych odwiedzin nowych i „starych” bywalców.

Mamy nadzieję, że pozwoli ona Państwu przyjrzeć się bliżej temu, co aktualnie robimy, z czego jesteśmy dumni i jakie mamy plany na przyszłość.

Wierzymy również, że informacje tu zamieszczone zachęcą Państwa do aktywnego uczestniczenia w życiu Spółdzielni i zachęcamy do zgłaszania wszelkich spostrzeżeń i uwag, które pozwolą nam udoskonalić metody zarządzania i podnieść komfort mieszkania na osiedlu.

Na stronie znajdą Państwo ogólne informacje i ogłoszenia dla wszystkich zainteresowanych oraz dokumenty wewnętrzne Spółdzielni, które są udostępniane uprawnionym osobom po zalogowaniu.

Login i hasło można otrzymać wysyłając zgłoszenie mailowe na adres: sekretariat@smoswilanow.pl

Życzymy miłej lektury!

Zarząd i Zespół Pracowników

SM „Osiedla Wilanów”

Aktualności

Szanowni Państwo,

W dniu 26.01.2023 r. odbyło się spotkanie Zarządu i Członków Rady Nadzorczej z Burmistrzem Dzielnicy Wilanów p. Ludwikiem Rakowskim w sprawie powstałego problemu z parkowaniem wzdłuż ul. Resorowej w pasie, na którym przez lata stawiane były samochody.

Na ten moment Urząd Dzielnicy może rozpatrzyć opcję organizacji ruchu na pasie chodnika, o ile Spółdzielnia wydzieli część przyległego terenu zielonego. Czyli na wysokości budynków Sobieskiego 6 i 10 miałyby się znaleźć miejsca parkingowe.  

Na spotkaniu podkreślaliśmy, że dla Mieszkańców tych budynków jest to propozycja praktycznie nie do przyjęcia i zmieniłaby drastycznie charakter terenu z zielonego o funkcji rekreacyjnej w parkingi na kilkadziesiąt samochodów.

Dlatego wnosiliśmy o rozważenie drugiej opcji, czyli organizacji ruchu na tym pasie polegającej na utworzeniu strefy zamieszkania, w której mogliby poruszać się piesi i mogłyby parkować samochody zgodnie z przepisami. Urząd Dzielnicy ma podjąć także analizę tej opcji.

O dalszych możliwych krokach i ustaleniach będziemy Państwa informować.

                                                                                                                   Zarząd

                                                                                                                   SM Osiedle Wilanów

Szanowni Mieszkańcy,

Uprzejmie informujemy, że zakończony został remont loggii z wymianą balustrad w budynku mieszkalnym przy ul. Królowej Marysieńki 19.

Remontem zgodnie z Planem Remontów na rok 2022 objęto 96 szt. loggii w 11 pionach od strony ul. Królowej Marysieńki.

Wykonawca prac firma: „MOBI2RENT Artur Szewczyk” wyłoniony został w wyniku przeprowadzonego przetargu otwartego. Przetarg przewidywał możliwość zaproponowania przez Wykonawcę modyfikacji rozwiązań projektowych pod warunkiem ich akceptacji przez KDM i projektanta. Wykonawca skorzystał z tej możliwości. W efekcie przyjęto zoptymalizowane rozwiązanie.

Uzgodniono harmonogram prac z podziałem na dwa etapy ich realizacji.

Rozpoczęcie prac nastąpiło w dniu 15.07.2022 r. Mieszkańcy byli informowani z wyprzedzeniem o terminach robót.

Prace na bieżąco nadzorował Inspektor Nadzoru zatrudniony na zlecenie wyłącznie do tej inwestycji.

Zgodnie z harmonogramem prac w uzgodnieniu z właścicielami mieszkań, udostępniano ogródki oraz zdemontowano schodki do ogródków, zabudowy loggii i kraty.

Prace zostały zakończone w terminie. Ostateczny odbiór prac nastąpił w dniu 22.12.2022 r. W trakcie odbiorów mieszkańcy oraz KDM wyrażali pozytywne opinie o jakości i sposobie prowadzonych prac oraz ich stałym nadzorze ze strony Inspektora Nadzoru i Pracowników Spółdzielni. Pozytywnie wyrażano się o poszerzeniu loggii o kilkanaście centymetrów ze względu na wysunięcie balustrady na zewnątrz oraz o dodatkowym doświetleniu lokalu poprzez zamontowanie szklanych, matowo – mlecznych balustrad.

Odtworzono także ogrodzenie ogródków z nowej siatki. Renowacje terenu po zapleczu budowy przewidziano na okres wiosenny przy sprzyjającej pogodzie.

Pozostałe zdjęcia można zobaczyć w zakładce - Galeria zdjęć

Skład Rady Nadzorczej SM “Osiedle Wilanów” w kadencji na lata 2022 - 2025

(aktualizacja)

Lp. Imię i nazwisko Funkcja
1. 

 KROHSE Marta                    

 Przewodnicząca RN 

2.

 ZIĘTKIEWICZ Teresa                

 Z-ca Przewodniczącej RN 

.

 GOGOLEWSKA Agnieszka         

 Sekretarz

4.

 BOŃCZA-TOMASZEWSKI Zbigniew   

 Członek

5.

 CHRUŚCIEL Klaudia              

 Członek 

6.

 HORODECKI Zdzisław od 21.11.2023 

 Członek

7.

 MYSZKO Marcin            

 Członek 

8.

 NOWICKI Filip               

 Członek 

9.

 WODZYŃSKI Waldemar       

 Członek 

Skład Komisji Statutowych Rady Nadzorczej

1. KOMISJA REWIZYJNA RN (aktualizacja 27.04.2023 r.)

Lp. 

Imię i nazwisko

Funkcja

1.  NOWICKI Filip  Przewodniczący
2.  BOŃCZA-TOMASZEWSKI Zbigniew   Członek
3.  CHRUŚCIEL Klaudia  Członek

 

2. KOMISJA TECHNICZNA RN

Lp.

Imię i nazwisko

Funkcja

1.

 ZIĘTKIEWICZ Teresa

 Przewodnicząca 

2.

 GOGOLEWSKA Agnieszka

 Członek

3.

 MYSZKO Marcin

 Członek

4.

 WODZYŃSKI Waldemar

 Członek

 

komisje dodatkowe

 

KOMISJA ds. ZIELENI (powołana 30.01.2023 r.)

Lp.

Imię i nazwisko

Funkcja

1.  CHRUŚCIEL Klaudia  Przewodnicząca
2.  MYSZKO Marcin  Członek
3.  WODZYŃSKI Waldemar  Członek

 

O G Ł O S Z E N I E

Zarząd SM „Osiedle Wilanów” informuje, że na podstawie art. 28 Ustawy prawo budowlane z dnia 07 lipca 1994 r. z późn. zmianami, roboty budowlane w lokalach mieszkalnych należy zgłaszać do Spółdzielni celem określenia sposobu realizacji i wymaganych dokumentów.

Do wniosku o zamiarze wykonania określonych robót budowlanych należy dołączyć opis wykonywanych robót i szkic lokalu z planowanym zakresem prac.

Przypominamy, że:

·        wyburzenie części ścian nośnych lub ich naruszenie

·        wykonanie lub poszerzenie otworów w ścianach nośnych

·        przebudowanie instalacji gazowej

·        zmiana lokalizacji urządzeń gazowych

wymagają uzyskania decyzji pozwolenia na budowę w Wydziale Architektury Urzędu Dzielnicy

roboty polegające na:

·        wyburzeniu lub wykonaniu ścianek działowych

·        zamurowaniu lub wykonaniu nowych otworów w ściankach działowych

·        wykonaniu zabudowy loggii

·        wymiany instalacji gazowej bez zmiany jej przebiegu

wymagają dokonania zgłoszenia do Wydziału Architektury

W pisemnej odpowiedzi zostaną określone warunki realizacji w tym także ewentualna potrzeba uzyskania projektów budowlanych, pozwoleń lub innych dokumentów wystawionych przez odpowiednie jednostki administracyjne.

Na podstawie art. 62 Ustawy prawo budowlane po spełnieniu wskazanych wymogów i zrealizowaniu prac remontowych z zachowaniem warunków podanych przez Spółdzielnię, użytkownik lokalu każdorazowo jest zobowiązany zawiadomić Administrację o zakończeniu robót i dostarczyć wymagane dokumenty. Administracja dokonuje odbioru przeprowadzonych robót z oceną prawidłowości ich wykonania i spisuje protokół odbioru, który jest podstawą do odpowiednich zapisów w karcie lokalu oraz książce obiektu budowlanego.  

Warszawa , dnia 04.01.2022r. 


KOMUNIKAT – BEZPIECZEŃSTWO P.POŻ.

Szanowni Mieszkańcy,
Przypominamy, że zabrania się składowania materiałów palnych na klatkach schodowych i korytarzach - służących ewakuacji oraz przedmiotów, które mogą stanowić utrudnienie podczas ewentualnej akcji gaśniczej i ratunkowej.

W trosce o bezpieczeństwo wszystkich Mieszkańców budynku prosimy o usunięcie zalegających rzeczy: mebli, wózków, rowerów i innych zagrażających przedmiotów z korytarzy, klatki schodowej, holi itd.

Podstawa prawna:
Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów

 

SM Osiedle Wilanów

Dane kontaktowe

ul. Niemirowska 1 lok. 4
02-921 Warszawa
NIP: 525-000-63-25
Tel/fax 22 8426471
e-mail: sekretariat@smoswilanow.pl